[Satisfactory]Patch Notes: Early Access (EXPERIMENTAL) - v0.5.1.2 - Build 174005
글 작성자: 마노링
반응형
RENDERER
Made it so when a game running on DX12 detects an incompatible Intel graphics card it will set the renderer to DX11 instead, this is to solve crashes on Start-up or Loading due to DX12 incompatibility.
DX12에서 실행 중인 게임이 호환되지 않는 Intel 그래픽 카드를 감지하면 랜더러를 대신 DX11로 설정합니다. 이는 DX12 비호환으로 인한 시작 또는 로딩 충돌 문제를 해결하기 위한 것입니다.
- If you are on an Intel GPU and you’re running the game completely fine in DX12, you can still force it by adding the following launch options:
- Inter GPU를 사용 중이고 DX12에서 게임을 완전히 실행하고 있다면 다음 실행 옵션을 추가하여 게임을 강제 실행할 수 있습니다.
- d3d12
- DX12
DEDICATED SERVERS
- Implemented a mechanism that routes all server packets through the query beacon, in effect reducing the number of ports that need to be open/forwarded to 1, simplifying setup.
- 퀴리 비콘을 통해 모든 서버 패킷을 라우팅하는 매커니즘을 구현하여 실제로 열거나 전달해야 하는 포트 수를 1로 줄여 설정을 단순화합니다.
반응형
'게임 > Satisfactory' 카테고리의 다른 글
댓글
이 글 공유하기
다른 글
-
[Satisfactory]Patch Notes: Early Access - v0.5.1.4 - Build 174686
[Satisfactory]Patch Notes: Early Access - v0.5.1.4 - Build 174686
2021.12.09 -
[Satisfactory]Patch Notes: Early Access - v0.5.1.3 - Build 174506
[Satisfactory]Patch Notes: Early Access - v0.5.1.3 - Build 174506
2021.12.09 -
[Satisfactory] Patch Notes: Early Access - v0.5.1.1 - Build 173879
[Satisfactory] Patch Notes: Early Access - v0.5.1.1 - Build 173879
2021.12.09 -
[Satisfactory]Patch Notes: Early Access (EXPERIMENTAL) - v0.5.0.14 – Build 173618
[Satisfactory]Patch Notes: Early Access (EXPERIMENTAL) - v0.5.0.14 – Build 173618
2021.11.24