게임/Satisfactory

[Satisfactory]Patch Notes: Early Access (EXPERIMENTAL) - v0.5.0.11 – Build 173131

마노링 2021. 11. 18. 14:23
반응형

 

Patch Notes: Early Access (EXPERIMENTAL) - v0.5.0.11 – Build 173131

**Hi Pioneers!** Hello everyone, another day another patch, featuring a new visual feedback display for Block and Path Signals, Hyper Tube Floor...

www.reddit.com

 

NEW

  • Added Block/Path Signal visual feedback when placing down
  • 폐쇄/경로 신호등 설치 시 시각적 피드백 추가
  • Hyper Tube Floor Holes are now available in the AWESOME Shop
  • 이제 AWESOME 상점에서 하이퍼 튜브 바닥 구멍을 사용할 수 있습니다.

 

BUG FIXES

  • Fixed some FICSIT Factory Swatches being wrongly applied to some foundation types after last update
  • 마지막 업데이트 후 일부 FICSIT 공장 견본이 일부 토대 유형에 잘못 적용되던 문제를 수정했습니다.
  • Fixed a crash related to Vehicle Automation
  • 차량 자동화와 관련된 충돌 수정했습니다.
  • Fixed a crash when deleting Vehicle path nodes and trying to load that Vehicle Path
  • 차량 경로 노드를 삭제하고 해당 차량 경로를 로드하려고 할 때 발생하는 충돌을 수정했습니다.
  • Fixed some remaining foundation issues
  • 일부 남아 있는 토대 문제를 수정했습니다.
  • Assorted polish for new foundations
  • 새로운 토대를 위한 다양한 광택제
  • Foundations should now only rotate 90ºs when aligning to world grid
  • 이제 토대는 월드 그리드에 정렬할 때 90º만 회전해야 합니다.

 

UI

  • News feed (Main Menu) background is now darker and semi transparent for better readability
  • 뉴스 피드(메인 메뉴) 배경은 이제 더 나은 가독성을 위해 더 어둡고 반투명합니다.
  • Updated a bunch of icons
  • 아이콘 모음 업데이트
  • Removed “Delete Path” option from the Vehicle wheel as you can now use “Cancel Recording” does the same thing
  • 이제 "녹화 취소"를 사용할 수 있으므로 차량 휠에서 "경로 삭제" 옵션이 제거되었습니다.

 

LOCALISATION

  • Fixed a bunch of typos, spaces, and a bunch of inconsistencies
  • 많은 오타, 공백 및 불일치를 수정했습니다.
  • Hidden some technical strings from localisation
  • 현지화에서 일부 기술적인 문자열을 숨겼습니다.
  • Restructured formatting patterns to avoid excessive text optimisation, also using more complete phrases to make things easier to translate
  • 과도한 텍스트 최적화를 피하기 위해 재구성된 서식 패턴과 더 완전한 구문을 사용하여 더 쉽게 번역

 

DEDICATED SERVERS

  • Servers should now use all available cores (Up to 26 worker threads) on both Windows and Linux
  • 이제 서버는 윈도우와 리눅스에서 모든 코어를 사용 가능 해야합니다 (최대 26 스레드) 
반응형